אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    כל מה שצריך לבית ולגן אצל אביאלי טייג

    אביאלי טייג, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך, מזמינה גם אתכם למצוא את כל מה שרציך לבית, לגינה ולקמפינג

    30 שנות ניסיון וקומפלקס ייחודי של ציוד מקצועי וכלי עבודה המשתרע על פני שטח כולל של 6 דונם, הופכים את חברת אביאלי טייג לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך. בשטח הקומפלקס הייחודי של החברה, הממוקם בחולון, תוכלו למצוא גם חנות ONE STOP SHOP הכוללת בתוכה מספר מחלקות שירות מקצועיות בתחומן, וביניהן, מחלקת ציוד לבית, לגינה ולקמפינג.

    עשרות מוצרי איכות במחירים ללא תחרות

    במחלקת הציוד לבית, לגינה ולקמפינג של חברת אביאלי טייג, תוכלו למצוא מבחר גדול ואיכותי של מוצרי איכות לגינה, לסביבת המגורים ולטיולי קמפינג ושטח. בין יתר הפריטים המשווקים במחלקה, תוכלו למצוא:

    •  כלי עבודה לגינה כגון: משורי שרשרת, משורי חרב, מפוחי אוויר, סט גוזם גדר חיה, מזמרות, אתי חפירה, מרססים ועוד.
    •  צינורות השקייה באורכים שונים, לרבות, צינורות השקייה מתכווצים, גלגלות וציוד נלווה למטרות השקייה.
    •  חומרי הדברה כגון: מלכודות עכברים, עורבי מתכת להרחקת יונים, לוחיות דביקות ללכידת חרקים וציוד נלווה לביצוע עבודות הדברה.
    •  אביזרים לגינה כגון משטחי דשא סינטטי לפי מ"ר, מנגלים וגרילים לגינה ועוד.
    •  ציוד קמפינג ומחנאות – ציוד היקפי לחובבי טיולי שטח וקמפינג, לרבות, ערכות בישול, ערכות קפה, מחצלות איכותיות, ג'ריקנים בנפחים שונים, ערכות בוסטר להנעת רכבים, רשתות צל, גזיות, שולחנות מתקלפים, עגלות   שטח לשינוע ציוד ופריטי ציוד מחנאות נוספים.

    מוצרי איכות לגינה ולקמפינג קונים רק באביאלי

    כחברה מובילה בתחום אספקת מערכות הציוד לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך, אנחנו ב-אביאלי טייג, מאפשרים גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות גם במסגרת רכישה פיזית בחנות ה-ONE STOP SHOP שלנו וגם במסגרת רכישה מקוונת באתר המכירות שלנו. רכישה של כלי עבודה לגינה, ציוד מחנאות וכל פריט ציוד אחר המוצע לכם במחלקת הציוד לבית, לגינה ולקמפניג אצלנו, תאפשר גם לכם ליהנות מכל אחד מיתרונות השירותי הבאים:

    • מלאי גדול וזמין של כל פריטי הציוד המשווקים בכל אחת מהמחלקות המקצועיות שלנו
    •  מבחר גדול של מוצרי איכות המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן בארץ ובעולם
    • שירות משלוחים בפריסה ארצית – כולל אפשרות למשלוח מהיר עד בית העסק
    • פתרונות שינוע עד בית הלקוח או בית העסק ברכישה כמותית
    • מחירים טובים שאין לאחרים!
    •  מערכת הזמנות מאובטחת

    וכמובן, אחריות יצרן על כל המוצרים המשווקים על ידינו בכל אחת מהמחלקות המקצועיות שלנו.

    שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה

    על מנת לאפשר גם לכם ליהנות מחוויית קנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנחנו בחברת אביאלי טייג, שמים דגש מיוחד על שירותי הייעוץ וההכוונה המוצעים על ידינו בכל מכירה גם במסגרת רכישה פיזית בחנות ה-ONE STOP SHPO שלנו וגם במסגרת רכישה מקוונת באתר המכירות שלנו. בשני המקרים, עומדים לרשותכם יועצי מכירה מנוסים ומקצועיים המכירים היטב את כל פריטי הציוד המשווקים על ידינו במחלקת הציוד לבית, לגינה ולמחנאות. במסגרת שירותי הייעוץ, תוכלו לקבל מידע מקצועי מקיף על אופן השימוש בפריטי הציוד ואופן התחזוקה שלהם על מנת להבטיח לעצמכם שימוש מיטבי לאורך זמן.
    מחפשים מוצר בתחום כלי עבודה לגינה ולא מוצאים? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ונציגי השירות שלנו יסייעו גם לכם למצוא את המוצר האיכותי ביותר במחיר המשתלם ביותר.

    חנות כלי עבודה מקצועיים ואספקה טכנית

    עשרות סוגים של כלי עבודה מקצועיים ומוצרי אספקה טכנית מחכים לכם ב- אביאלי טייג, חנות כלי עבודה מובילה בתחומה

    כחברה מובילה בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה, אנחנו ב-אביאלי טייג, עוסקים ומתמחים כבר למעלה מ-30 שנה בתהליכי ייבוא ושיווק של כלי עבודה מקצועיים של המותגים המובילים ביותר בתעשייה, וביניהם, האנטר, מילווקי, מקיטה, ושמות גדולים נוספים. מוצרי האיכות המשווקים על ידינו בתחום כלי העבודה ומוצרי האספקה הטכנית מיועדים גם לאילו מביניכם העוסקים בענף הבנייה והשיפוצים, גם לבעלי מקצוע בתחום התשתיות וגם לסקטור הפרטי העוסק בביצוע עבודות שונות בשיטת "עשה זאת בעצמך".

    חנות כלי עבודה שיש בה הכול, ובגדול!

    אצלנו ב-אביאלי טייג, תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי עבודה מקצועיים לצד היצע גדול של מוצרי אספקה טכנית, כאשר כל אחד מהמוצרים המשווקים על ידינו, מותאם ומיועד לביצוע עבודות שונות בענף הבנייה והשיפוצים, תחום התשתיות, עבודות הנגרות, עבודות הגינון, תחום עבודות "עשה זאת בעצמך" וכדומה. לרשותנו, מחלקת כלי עבודה ומוצרי אספקה טכנית, הממוקמת בתוך קומפלקס ייחודי המשתרע על פי 6 דונם באזור התעשייה חולון, כאשר את מוצרי המחלקה ניתן לרכוש גם בחנות המכירות הממוקמת במתחם וגם בחנות האונליין שלנו.

    כלי עבודה חשמליים עם אחריות

    במחלקת כלי העבודה שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי כלי העבודה החשמליים, לרבות, פטישונים, מקדחות, מברגות, מסורים, מפוחים, פטישי חציבה, מלטשות וכלי עבודה חשמליים נוספים שכל אחד מהם מגיע עם אחריות יצרן. בנוסף, אנו משווקים עשרות מוצרים נלווים כגון: ביטים ומקדחות, כלי מדידה ולייזרים, ברגים, דיבלים, עוגנים, מנעולים, ארגזי כלים, כבלים וחוטי חשמל, וזאת לצד בגדי עבודה ונעלי עבודה.

    פטישון עם פוטר מתחלף

    חשוב לנו שתדעו: אנו מפעילים מעבדת תיקונים לכל סוגי מכשירי העבודה החשמליים, בין אם מדובר במכשיר תקול שנרכש אצלנו או במקום אחר.

    שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה

    על מנת לסייע גם לכם לרכוש את כלי העבודה המתאימים ביותר לצורך ביצוע העבודות השונות הנחוצות לכם, אנחנו ב-אביאלי טייג, מעניקים לכם שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה, גם בנקודת המכירה הפיזית שלנו וגם באתר המכירות המקוון שלנו. שירותי הייעוץ וההכוונה שלנו, מוענקים לכם על ידי צוות עובדים מקצועי בעל ניסיון מוכח בתחום ובעל היכרות מעמיקה עם כל סוגי המוצרים אותם אנו משווקים. בנוסף לפתרונות הייעוץ המוענקים לכם על ידי אנשי הצוות, תוכלו לקבל מהם טיפים מעשיים לתחזוקת כלי העבודה ומידע רב ערך בכל הנוגע לאופן תפעולם על מנת לקבל את תוצאות העבודה הטובות ביותר.

    כל היתרונות בדרך אלייך

    יותר ויותר בעלי מקצוע בוחרים בנו כספק המרכזי של כל מערכות הציוד הנחוצות להם, מכלי עבודה חשמליים ועד מוצרי אספקה טכנית, וזאת לנוכח היתרונות הרבים המאפיינים את העשייה שלנו בתחום, כבר למעלה למ-30 שנה.

    רכישת כלי עבודה ומוצרי אספקה טכנית אצלנו, תאפשר גם לכם ליהנות מיתרונות השירות הבאים לאורך כל הדרך:

    •  מלאי גדול וזמין של כל סוגי כלי העבודה הנחוצים לכם לצורך ביצוע עבודות שונות בכל סדר גודל
    •  מותגי איכות של החברות המובילות ביותר בעולם בקטגוריית כלי עבודה ידניים וחשמליים כאחד
    •  אספקה מיידית של כל מוצרי החנות – כולל שירות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ
    •  שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה לצורך בחירת כלי העבודה הנחוצים והמותאמים ביותר עבורכם
    • קומפלקס מכירות ייחודי המשתרע על פני שטח כולל של 6 דונם באזור התעשייה חולון
    •  מערכת הזמנות מקוונת ומאובטחת לרכישה באונליין
    •  מחירים תחרותיים ואטרקטיביים
    •  מעבדת תיקונים מקצועית

    ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לבחירה המועדפת ביותר על בעלי מקצוע כבר למעלה מ-30 שנה.

    30 שנות ניסיון וקומפלקס ייחודי לכל חומרי הבניין

    30 שנות ניסיון וקומפלקס ייחודי הכולל בתוכו את כל חומרי הבניין האפשריים, כל אלו ועוד הופכים אותנו ב-אביאלי טייג, לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה

    אם גם אתם מחפשים אחר חומרי בניין מכל סוג ובכל סדר גודל, אין לכם מה לחפש במקום אחר! אצלנו ב-אביאלי טייג, תוכלו למצוא את כל חומרי הבניין הנחוצים לכם, והכול תחת קורת גג אחת. בין יתר חומרי הבניין המשווקים על ידי במסגרת אספקה מהירה ומיידית בכל כמות, תוכלו למצוא: קלקר לבנייה, עץ בניין, ברזל בניין, טיח, מלט, בלוקים, גבס, קרמיקה, בלות חול/סומסום/חצץ/פוליה, חוטי קשירה, מסמרים, וזאת לצד חומרי איטום ובידוד, דבקים מקצועיים, אבקות ותוספים לבניין.

    מותגי איכות במחירים ללא תחרות

    כחברה מובילה בתחום אספקת מערכות הציוד וחומרי הגלם לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך, אצלנו ב-אביאלי טייג, תוכלו להבטיח לעצמכם רכישה משתלמת של כל חומרי הבניין הנחוצים לכם באספקה מיידית ובמחירים ללא תחרות.

    מחלקת חומרי בניין מובילה בתחומה

    לרשותנו, קומפלקס ייחודי המשתרע על פני שטח כולל של 6 דונם באזור התעשייה חולון, שמתוכו 4 דונם הם חצר של כל חומרי הבניין הנחוצים לכם, והכול במסגרת שירותי אספקה מיידית, כולל אפשרות לשינוע הסחורות עד לאתר הבנייה. במחלקת חומרי הבניין שלנו, תוכלו ליהנות משירותיו המקצועיים של צוות יועצי מכירה ושיווק העומד לרשותכם בכל שאלה ועניין הקשור לאיכות חומרי הגלם והכמויות הנחוצות לכם לצרכי הבנייה השונים.

    שירותי המחלקה מיועדים גם לסקטור העסקי – מקצועי של קבלני בניין ושיפוץ וגם לסקטור הפרטי המעוניין לרכוש חומרי גלם שונים למטרות בנייה ושיפוץ.

    חומרי בניין

    חומרי איטום ודבקים

    במחלקת חומרי הבניין שלנו תוכלו למצוא גם חומרי איטום ודבקים איכותיים למגוון רחב של מטרות איטום והדבקה, כאשר חומרי האיטום והדבקים שלנו כוללים בין היתר חומרי איטום מקצועיים לאיטום גגות, מרתפים וכדומה, וזאת לצד דבק קרמיקה לביצוע עבודות התקנה של משטחי ריצוף וחיפוי קירות באמצעות אריחי קרמיקה.

    חומרי בידוד

    בנוסף, מחלקת חומרי הבניין שלנו מתמחה בשיווק חומרי בידוד המותאמים לכל צרכי הבידוד האפשריים, לרבות, בידוד אקוסטי לצורך הפחתת רעשים סביבתיים, בידוד תרמי המיועד לצרכי שמירה על טמפרטורה אידיאלית בסביבת המגורים ובידוד ממים למניעת חדירת מים לסביבת המגורים במסגרת עבודות איטום כאלו ואחרות.

    חומרי גלם לבניין של החברות המובילות בעולם

    בין חומרי הגלם המשווקים על ידינו במחלקת חומרי הבניין, תוכלו למצוא עשרות מוצרים של החברות המובילות בעולם בתחומן, וביניהן, חברת SIKA העולמית המתמחה בייצור חומרים ומערכות ציוד בתחום האיטום, הדבקים והחומרים הפוליאוריתנים. מוצרי סיקה לאיטום או לביצוע עבודות הדבקה כאלו ואחרות, עומדים בכל הסטנדרים המחמירים ביותר והם מיוצרים בהתאם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.
    אביאלי טייג – איכות ושירות מעל הכול!

    בין יתר הסיבות ההופכות אותנו לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אספקת חומרי גלם ומערכות ציוד לענף הבנייה, תוכלו למצוא את ההקפדה היתרה שלנו על נושא איכות חומרי הגלם ונושא השירות והיחס האישי לכל לקוח. בנוסף, אנו מאפשרים לכל לקוחותינו, העסקיים והפרטיים כאחד, להסתייע בשירותי ייעוץ והכוונה לצורך קביעת כמויות על פי צרכי העבודה השונים בענף הבנייה.

    מעבר לכך, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי שינוע סחורות מנקודת המכירה לאתרי הבניה והעבודה, והכל באספקה מיידית. לצד חומרי הגלם לבנייה המשווקים על ידינו, תוכלו לרכוש אצלנו גם כלי עבודה ומוצרים נלווים לצורך ביצוע עבודות בנייה ושיפוץ בכל סדר גודל.